Avatar billede nannathorsen17 Nybegynder
16. august 2014 - 11:04 Der er 4 kommentarer

Youmail?

Heej,

Har brug for hjælp
Jeg har en lidt gammel email,
som hedder ----@youmail.dk
Men jeg kan ikke logge ind nogle steder
hvis man har youmail.dk til sidst hvor kan jeg så se min mail?
Mvh Nanna
Avatar billede 220661 Ekspert
16. august 2014 - 11:25 #1
Hej Nanna og velkommen til
Har ikke hørt om den mail før, men jeg tror det er YouSee mail du skal ind på.
https://webmail.yousee.dk/

Ser du i dette link her er der mail adresse der er som din, i opsætningen på Iphonen:
http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/Bredbaand/Mail/Saadan_opsaetter_du_din_mail/Opsaet_din_mail_paa_iPhone.aspx
Avatar billede Slettet bruger
16. august 2014 - 11:31 #2
Avatar billede claes57 Ekspert
16. august 2014 - 12:40 #3
Avatar billede chalde Seniormester
16. august 2014 - 15:09 #4
Youmail hører under Yousee, så du kan kun tilgå den hvis du stadig er Yousee-kunde. Den slettes når man opsiger.
Du kan kontakte Yousee kundeservice for at få tilsendt dine login-oplysninger hvis du stadig er kunde og mangler login.

Ellers logger du ind som #1 beskriver.