Avatar billede Svanga Nybegynder
17. august 2014 - 16:51 Der er 5 kommentarer

Problem med mailadresse

Jeg har fået ny pc og skulle konfigurere min mailadresse.

Jeg har en image.dk mail-adresse som for nyligt er flyttet fra Telenor til Jubii.

Jeg har TDC hometrio som internetudbyder.

I Serveroplysninger har jeg skrevet imap.jubii.dk og asmtp.mail.dk i henholdsvis indgående og udgående post.

Jeg har ændret fra port 25 til 587 i den udgående som TDC anfører.

Jeg modtager mails, men jeg kan ikke sende. Kan det være et firewall-problem og hvordan løser jeg det på en Windows 8 pc.

Jeg er helt blank i Windows 8.
Avatar billede Slettet bruger
17. august 2014 - 18:03 #1
udgående post smtp.jubii.dk
husk at slå tls til på begge både udgående og indgående

Port 587 som du også selv skriver.
Avatar billede Svanga Nybegynder
17. august 2014 - 19:37 #2
Hej Gupe.

Tusind tak for hjælpen - det virkede :-)

Hvordan giver jeg dig lige dine fortjente point ?
Avatar billede Slettet bruger
17. august 2014 - 19:40 #3
Glad for at hjælpe
Avatar billede Slettet bruger
17. august 2014 - 19:41 #4
du skal jo ikke tage pointene selv!!
Avatar billede 220661 Ekspert
17. august 2014 - 19:42 #5
svanga du tjekker gupes svar af og accepterer hans svar.
Se her: Du kan her se hvordan man accepeterer et svar på Eksperten
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester