Avatar billede dstjulle Nybegynder
18. august 2014 - 10:53 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Problemer med at komme ind i bios

Hej

jeg har en Acer asppir M5300 som køre Windous vista

jeg vil så have noget andet ind i stedet for men kan ikke komme ind i bios og ændre boot menuen

den vil ikke tænde skærmen når jeg trykker på DEL for at komme der ind

nogle der har en ide til hvad det er jeg skal gøre for at kunne gøre det ?
Avatar billede michael_stim Ekspert
18. august 2014 - 10:56 #1
F2 måske?
Avatar billede dstjulle Nybegynder
18. august 2014 - 10:59 #2
efter hvad der står i manualen er der DEL man skal trykke på :-)

men har selvfølge prøver alle F-tasterne :-)
Avatar billede Antlars Novice
18. august 2014 - 11:03 #3
Husk det skal være under opstart at tasten påvirkes.
Avatar billede dstjulle Nybegynder
18. august 2014 - 11:42 #4
jeg har trykker på tasten fra jeg starter den
Avatar billede PrOz Nybegynder
29. august 2014 - 09:15 #5
Du kan evt, lukke din bærbar op, se om du kan finde batteriet på bundkortet, som real kan brugeren få adgang til batteriet, netop grundet Bioses funktion, så det er lidt en sikkerhed at man kan reset Computerens Bios, så prøv at se om du ikke kan få og pil det ud i 10 min ca, så rebooter du din BIOS.. husk at sætte batteriet i igen når de 10 min er gået! :)

Håber det hjalp :)
Avatar billede dstjulle Nybegynder
29. august 2014 - 11:06 #6
det er lidt svært at lukke min bærbar op når det er en stationær :-)

men vil prøve det på den ;-)
Avatar billede PrOz Nybegynder
29. august 2014 - 11:13 #7
LoL, havde læst det som en Bærbar, men det gør jo kun tingende letter, når det er en stationær :)
Avatar billede dstjulle Nybegynder
29. august 2014 - 11:30 #8
men mit problem er jo at jeg ikke set boot skærmen og det med heller ikke kan komme ind i min bios og jeg ved ikke om det kan løses ved at tage batteriet ud men det må jeg lige have prøvet
Avatar billede dstjulle Nybegynder
08. september 2014 - 11:12 #9
jeg har langt om længe fundet ud af hvordan jeg kommer ind i min bios

min skærm starte først når der loges ind i windows ( spøg mig ikke hvorfor ) men ved at skifte den ud men en anden kunne jeg se boot menuen

men mange tak for alle de gode forslag og jeg syndes vi alle skal dele pointen så lav et svar hvis du vil have pointen jeg lukke onsdag for tråden