Avatar billede CarinaMedK Nybegynder
18. august 2014 - 12:09 Der er 2 kommentarer

Hjælp til at overfører redigerede billeder fra iphone til pc.

Hej alle.

Jeg har skiftet min Iphone 5 ud med en LG G3.

Og nu vil jeg så gerne have alle mine billeder fra min Iphone til over på min LG/computer.

Men problemet er at når jeg prøver at overfører, så ændre den billedet fra den farve, jeg har taget billedet med til en original.

Nogen kloge hoveder der kan hjælpe..
Avatar billede Blandy Praktikant
18. august 2014 - 14:12 #1
hvad er det for en farve du mener den ændre når du overfører billedet?
Avatar billede Rune1983 Ekspert
20. august 2014 - 14:58 #2
Flyt via Dropbox kunne være en løsning.

1. Opret dropbox konto
2. Hent appen på din iphone. Upload dine billeder på din konto.
3. Installer dropbox på din PC. Den vil nu hente dine billeder ned på din computer under dropbox biblioteket. Hvis din dropbox konto  løber tør for plads kan du tage en kopi af billederne på din computer og slette dem du har lagt over.
4. Hent appen på din LG telefon og hent de billeder du vil have på din telefon fra din dropbox konto.