Avatar billede endurancel Novice
19. august 2014 - 12:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kolonner i Word

Hej
Jeg bruger Word 2013, og har lavet 2 kolonner på én side.

Venstre kolonne er fakta, og højre side er casebeskrivelser.
På side 1 har jeg beskrevet de første fakta i venstre kolonne, og case kommer i højre kolonne.

Problemet opstår når jeg kommer til side 2, da mine cases fra side 1 nu fortsætter i venstre kolonne, hvilket jeg gerne vil have i kolonne 2 istedet.

Nogle der kan komme med forslag?

mvh
Endurancel
Avatar billede tjp Mester
19. august 2014 - 13:14 #1
Brug en tabel med to kolonner i stedet..
Avatar billede endurancel Novice
19. august 2014 - 13:48 #2
Tak - det virker.
Sender du et svar.
Avatar billede tjp Mester
19. august 2014 - 13:56 #3
Og kanten på tabel kan jo altid gøres usynlig, hvis det er...

Her er et svar :-)