Avatar billede ejbloda Nybegynder
19. august 2014 - 13:38 Der er 4 kommentarer

browser system enahncer?

Jeg har d.21,07,13 fået installeret et program der hedder -browser system enahncer- udgiveren er Worldload. Jeg kender det ikke, og kan heller ikke slette det. Har i øvrigt først købt pc i maj 2014.
Er der en sammenhæng mellem dette program, og roterende blinkende reklamer på de sider jeg besøger?.
Avatar billede sonalias Seniormester
19. august 2014 - 13:46 #1
Det kan du roligt regne med at der er, hent CC-cleaner som formentligt kan rydde op i det for dig hvis du ikke selv kan få det slettet
Avatar billede ejbloda Nybegynder
19. august 2014 - 13:59 #2
well det har jeg, men den vil heller ikke slette den, men skriver noget med at der var problemer med start af et eller andet som jeg så ikke fik fat i.
Avatar billede ejbloda Nybegynder
19. august 2014 - 14:22 #3
CCleaner skriver:
Der var problemer under start af
C:\PROGRA~3\BROWSE~1\BROWSE~1.DLL
Det angivne modul blev ikke fundet.
Avatar billede claes57 Ekspert
19. august 2014 - 14:42 #4
hvis det er en browser-udvidelse, så skal den slettes inde fra browseren selv. i Internet Explorer er det klik på værktøjshjulet oppe til højre, og vælg administrer tilføjelsesprogrammer. Så find den i vinduet, og marker, og vælg deaktiver og om muligt også fjern.