Avatar billede grevlindgren Nybegynder
19. august 2014 - 18:41 Der er 2 kommentarer

Nyere wordpressinstallation i Internet Explorer 8

Sitet http://www.livingstone.dk/
Er et Wordpresssite, men ser helt forfærdeligt ud i IE8, og har ingen anelse om hvad man kan gøre?
Har forsøgt at finde et plugin eller anden PHP kode der løser det, men det er i udgangspunktet kun løsninger der gør at IE8 er bagudkompatibel og det nytter jo nada i 2014
Avatar billede keysersoze Guru
19. august 2014 - 19:08 #1
Det har intet med PHP at gøre da det kun har en effekt på serveren og ikke klienten så her får du ikke meget ud af at lede efter noget. Hvis der fandtes et plugin, der kunne løse kompatibilitetsproblemer ville det gøre ejeren rig og alle sider ville virke i alle browsere - men det findes heller ikke.

Den eneste måde at løse problemet på er ved at kode sig ud af det ved at have fingrene nede i html, css og JavaScript - og dette indebærer blandt andet at bootstraps guide omkring ældre browsere, http://getbootstrap.com/getting-started/#support-ie8-ie9, bliver fulgt og her mangler respond.js i hvert fald.
Avatar billede grevlindgren Nybegynder
19. august 2014 - 19:16 #2
Mange tak, jeg prøver at kører slavisk igennem!