Avatar billede Dinobambino Nybegynder
20. august 2014 - 09:57 Der er 1 kommentar

Pakke boks?

Jeg leder med lys og lygte efter et sted hvor jeg kan oprette mig og modtage både breve og pakker.
Jeg har fundet mange steder, men det er kun til breve. Det skal også være sådan at jeg kan oprette mig med mit "kæle-navn" og ikke bruge mit rigtige navn eller adresse.

Det ligner at det er helt muligt, har prøvet Post DK men det fungerer ikke! Prisen er ligegyldig, da jeg står og skal bruge dette rigtig meget.

Så det er vel en PO boks jeg leder efter, hvor man også kan modtage pakker.

Håber der er nogle der kan hjælpe mig!
Avatar billede claes57 Ekspert
20. august 2014 - 10:50 #1
du kan oprette et firma kaldet kælenavnet. Så skal du ganske vist lave en momsafregning 2 gange årligt (der skal bare 0 i alle felter), og din selvangivelse vil få en ekstra side (også bare med 0 i alt) Til gengæld får du 2 mdr længere tid til at aflevere selvangivelsen.
Med et firma kan du placere adressen i et kontorhotel, og de kan så eftersende post til dig privat.