Avatar billede erikjoerg Praktikant
20. august 2014 - 10:17 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Medion MD 99050

Jeg har ovennævnte PC. Problemet er at jeg ikke mere kan bruge min
interne mus. Når jeg kigger på driveren siger den at den ok. Det startede med at både mus og tastatur var ude af drift men nu virker tastaturet. Et godt råd efterlyses. Jeg har 8.01 system. PC var oprindeligt leveret med Win 7. Har virket i over 1 år med nyt operativ system

Mvh
Erik
Avatar billede poko1 Ekspert
20. august 2014 - 10:37 #1
Har du noget der ligner i Muse indstillingerne?
Så prøv at slå fra og til!
http://gratisupload.dk/vis_billede/713464/
Avatar billede poko1 Ekspert
20. august 2014 - 10:48 #2
Avatar billede usepc Praktikant
20. august 2014 - 19:17 #3
Prøv at tjekke hvor mange CB, du har tilbage på c-drevet: Start > Computer > Harddiskdrev.

Grunden til, jeg skriver det er fordi: Jeg har selv prøvet at have problemer med at anvende musen ordentligt pga. meget lidt harddiskplads. Men efter sletning af unødvendige filer, fik jeg mere GB-plads og havde ingen problemer med at anvende musen.
Avatar billede erikjoerg Praktikant
22. august 2014 - 16:09 #4
Hej tak for ideen, har i dag fjernet alle nye opdateringer til driveren så nu kører det fint.

Mvh
Erik
Avatar billede erikjoerg Praktikant
19. september 2014 - 07:36 #5
Ja jeg skulle slette nye opdateringer så virkede det

Mvh
EJ
Avatar billede erikjoerg Praktikant
04. oktober 2014 - 09:03 #6
Ja  det ligner løsningen så problemet er løst