Avatar billede joolmool Nybegynder
20. august 2014 - 10:42 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Gps til pc

jeg leder efter et Gps system til min pc, som jeg kan bruge når jeg kører bil i danmark og udlandet, det må gerne være på dansk
Avatar billede claes57 Ekspert
20. august 2014 - 12:10 #1
du skal have en gps-antenne, fx
http://www.midtkom.dk/shop/gps-usb-modtager-885p.html
software, fx google maps.
Avatar billede Blueeyez Mester
20. august 2014 - 12:29 #2
Brug din smartphone
Avatar billede joolmool Nybegynder
20. august 2014 - 12:32 #3
hvordan bruger jeg min smartphone
Avatar billede joolmool Nybegynder
20. august 2014 - 12:40 #4
jeg skal vel også bruge et program gerne på dansk
Avatar billede madklub Guru
20. august 2014 - 14:18 #5
Google Maps på din Android telefon eller Apple Maps på din iPhone.
ps. Du skal kommentere - ikke svare. Det kun den der svarer på dit spørgsmål, der svarer.
Avatar billede madklub Guru
20. august 2014 - 14:20 #6
Avatar billede kurtba Ekspert
20. august 2014 - 23:12 #7
Når det også skal bruges i udlandet skal man passe på med Google maps, idet den udover gps forbindelse også kræver at man har åben for databrug, idet den løbende downloader kort og beregner rute, så det kan i udlandet blive en halvdyr fornøjelse.
En del smartphones har allerede gps indbygget.
Til brug i  Danmark kan jeg anbefale Krak navigation, som er helt og aldeles gratis.
Til brug i Europa findes der en gratis app som hedder navfree. Mange roser det. De lever så af, at der er reklamer i programmet.
I diverse test har jeg set, at Sygic skulle være specielt anbefalelsesværdigt til smartphones. Koster godt 200 kr. for Europa. Men eller laver TomTom og andre kendte og ukendte også gps programmer.
Alle nævnte er på dansk.
Avatar billede joolmool Nybegynder
18. december 2014 - 10:04 #8
tak