Avatar billede knagen7100 Novice
20. august 2014 - 13:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan man overføre en købt film fra en Ipad til en anden?

Nu findes der ikke rigtigt nogen kategori omhandlende iOS og iTunes så jeg prøver i fri debat.
Jeg har på ganske lovlig vis købt en film på min iPad på iTunes. Nu kunne jeg så godt tænke mig at kopiere film over på min anden iPad så den er på begge iPad's. Er det muligt at gøre det?
Det skal siges at de to iPad's køre uafhængigt af hinanden med hver deres Apple id.
Avatar billede Blandy Praktikant
20. august 2014 - 13:48 #1
Avatar billede knagen7100 Novice
22. august 2014 - 08:30 #2
Jeg har kigget i linket og blev ikke så meget klogere. Kan det overhovedet lade sig gøre.
Avatar billede knagen7100 Novice
12. september 2014 - 13:17 #3
Lukker