Avatar billede odsgaard Praktikant
20. august 2014 - 13:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

PowerPoint 2013 - automatisk skift af slides

Hej eksperter

Jeg har brug for at lave et slideshow, der kan køre en præsentation uden interaktion. Dvs. at slideshowet automatisk skal skifte mellem slides f.eks. hver 3. sekund.

Jeg har prøvet med forskellige indstillinger, men ikke fundet det der virker endnu - jeg skal stadigvæk manuelt skifte slide.

Er der nogle af jer der ved hvordan det kan løses?

Hilsen
Brian
Avatar billede odsgaard Praktikant
20. august 2014 - 13:50 #1
Nogle gange kommer løsningen helt af sig selv når man har fået det formuleret og skrevet på Eksperten.dk

Jeg skulle selvfølgelig ind under 'Overgange' og lave indstillingen der :)
Avatar billede anedi Ekspert
20. august 2014 - 13:56 #2
Det kan du gøre ved at gå ind i båndet "overgange" og vælge 3 sekunder for alle slides under tidsindstillinger.

Vh
Anedi
05. juni 2019 - 06:38 #3
Hej
A  Jeg kan ikke få Power Point til at fremføre slides automatisk. Jeg er under Overgange - fremfør slides - flueben -- 1 sekund - anvend på alle. Under hvert slide står nu 1 sekund.  Derefter prøver jeg Slideshow - men... musikken begynder ganske vist på første slide - så sker der ikke videre...Hvad gør jeg forkert?