Avatar billede tamasik Nybegynder
20. august 2014 - 14:41 Der er 2 kommentarer

lukket konto der blev genåbnet men med slettede mails

hej. mit spørgsmål er som følger. dengang det hed hotmail havde jeg en konto. da jeg så ikke havde logget på i nogle måneder blev den slettet. jeg havde aldrig set noget om at det kunne ske hvis man ikke loggede på i noget tid. men jeg kunne genoprette den med samme navn og kode, hvilket jeg også gjorde, men så var alle mine mails væk. er der nogen måde, hvorpå jeg kan få mine mails tilbage? og kunne de egentlig tillade sig at gøre det når de ikke på forhånd advarede om at den blev lukket, hvis man ikke var på i nogle måneder? hvis det virkelig fremgik at det var tilfældet må i selvfølgelig gerne gøre mig opmærksom på det. hvis nogen kan hjælpe mig med at genskabe dem giver jeg gerne 200 points.
Avatar billede claes57 Ekspert
20. august 2014 - 14:56 #1
mails er væk. Hvis du ikke logger på i lang tid, så bliver du regnet for død (ellers er der jo ingen grund til ikke at logge på - kun døde er forhindret). Selvfølgelig ved hotmail ikke, at du er den samme bruger som før, så derfor får du ikke data tilbage. Det står i regler for konto, som du selvfølgelig læste igennem da du oprettede din konto.
De andre (læs google, yahoo osv) lukker/sletter også din konto hvis den ikke bruges.
Det er din egen opgave at sørge for backup af data.
Avatar billede jensenjs Juniormester
20. august 2014 - 17:23 #2
Ja de må godt lukke, slukke og slette en "død" konto, de kan endda gøre det med konti der stadig er i brug både med gratis og betalte konti så er det bare grundlaget er overholdt, som tidsfrister osv.

Og man kan ikke forvente at en gratis tjeneste kan beholde ens data for evigt.