Avatar billede nih Novice
20. august 2014 - 18:50 Der er 1 løsning

Joomla component - køb af medlemsskab

Hej
Jeg har brug for en komponent (slags shop) i f.eks. Joomla hvor klubber kan tilmelde deres medlemmer og betale online.
klubbens kasserer skal logge på hjemmesiden og tilmelde X antal klubmedlemmer til 1 års medlemsskab for sine medlemmer.
Klubben modtager på mail, eller downloader bevis for medlemsskabet via PDF. Beviset skal indeholde diverse medlemsoplysninger for hvert medlem samt foto.
Fra Backend skal jeg kunne udtrække medlemstal fra de forskellige klubber. Gerne år tilbage.....
Selve online betalingen skal ligeledes registreres i Backend

Er nogen friske på en sådan opgave, og vil give et tilbud.

mvh
Niels
Avatar billede nih Novice
19. oktober 2014 - 06:57 #1
lukker