Avatar billede hyben Novice
20. august 2014 - 21:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Trådløs og proxy

Hej. Min søn sidder i nord Sverige med en pc som er på trådløst net. Han har ikke stor erfaring med at løse tekniske problemer .... Han kan ikke komme på nettet og har skrevet " hvordan slår jeg proxyserveren ihjel" Jeg har prøvet med at få ham til at fjerne fluebenet i konfigurer proxyserveren under Lan .....  Det hjalp ikke ... Hvad gør han så? Det er Windows 8
Avatar billede puren Ekspert
21. august 2014 - 23:13 #1
man må kun oprette spørsmålet en gang
Avatar billede puren Ekspert
21. august 2014 - 23:15 #2
det køre jo også her http://www.eksperten.dk/spm/997039
Avatar billede hyben Novice
22. august 2014 - 07:06 #3
Jeg kan ikke slette det første spørgsmål ... Og da jeg ikke fik svar, tænkte jeg at det var lagt forkert ... Sletter det selvfølgelig, når du har lagt et link til, hvordan jeg gør det
Avatar billede hyben Novice
24. november 2014 - 19:46 #4
Lukket