Avatar billede Johannes1 Nybegynder
20. august 2014 - 23:16 Der er 1 kommentar

skift fra nokia 920 til expira z1 compact - flyt kontakter, sms, etc.

Hej

jeg har opgivet min nokia 920 til fordel for en sony expira z1 conpact.

mit spørgsmål er:
hvordan får jeg overflyttet kontakter, billeder, sms'er og etc. Til den nye til.

da jeg skiftede til nokia var det super nemt... Denne gang virker det ikke så lige til

kan nogle hjælpe mulig på vej?
Avatar billede kurtba Ekspert
21. august 2014 - 20:53 #1
Det burde du kunne gøre med en gratis app, som hedder Phonecopy.
Den virker på tværs af platformene Windows phone, iphone og android.
Du installerer app og laver en gratis konto. Så uploader du fra din Nokia og efterfølgende laver du det samme på den nye tlf, men nu henter du bare ned.
Jeg har selv brugt den flere gange, når jeg skulle hjælpe kollegaer, og bl.a. mellem Iphone og Android er det en af de få muligheder der er for nem overførsel.