Avatar billede crasser83 Praktikant
21. august 2014 - 17:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Virus med musik der pludselig begynder at spille.(måske Content Finder)

Der kommer til tider reklamer op på mit skrivebord, nogen gange begynder musik at spille og enkelte gange får jeg beskeden om at "Content Finder er holdt op med virke". Det sidste ved jeg dog ikke med sikkerhed om har nogen forbindelse med resten.
Regner lidt med det er noget Spyware/malware, men ingen af de programmer jeg har brugt kan fjerne det.
Hjælp!
Avatar billede poko1 Ekspert
21. august 2014 - 17:45 #1
Prøv ADWCleaner Vejledning indeholder link til hentning
http://gratisupload.dk/vis/712017
Avatar billede crasser83 Praktikant
21. august 2014 - 18:17 #2
Umiddelbart fandt den ContentFinder.... Så nu er det bare at vente og se. :)
22. august 2014 - 06:48 #3
Generelt:
* Hvilket Styresystem ?
* Hvilken Browser / Internet program ?
Avatar billede crasser83 Praktikant
05. september 2014 - 00:29 #4
Poko, lader til at have Virket. Svar så får du dine veltjente points :)
Avatar billede poko1 Ekspert
09. september 2014 - 13:39 #5
Luk selv jeg samler ikke
Avatar billede crasser83 Praktikant
09. september 2014 - 13:59 #6
Ok, men tak for hintet. :(