Avatar billede Slettet bruger
21. august 2014 - 22:07 Der er 1 løsning

behance prosite opsætning

Hej

håber der nogle som kan hjælpe mig med det her, har købt prosite website, og skal til at flytte mit domæne over på deres side, så jeg kan få mit min eget domæne navn. kan bare ikke lige finde ud af hvordan jeg gør det inde fra dk hostmaster, som de beskriver i deres guide:

STEP 1
If you don't have a custom domain yet, you can purchase one from a domain registrar such as GoDaddy, Dotster, etc.

STEP 2
Point your URL to your ProSite. To do this, you must modify your domain's DNS settings. Completing this is a bit different for each service, but it will likely consist of:

- Modify the default A record for your host name (yoururl.com)
- Modify the A record for your "www" subdomain (www.yoururl.com)
- In both of these, set the IP address to 98.129.62.40
To help, we've provided a step-by-step for the most common domain hosts.

STEP 3
Use the below form on ProSite to enter your custom domain name. Please only do this after you have completed Step 2.

Please do NOT include "http://" or "www" in the field below.

Er der nogen som ved hvordan det skal gøres??
Avatar billede Slettet bruger
26. april 2015 - 11:44 #1
lukket