Avatar billede acement Nybegynder
22. august 2014 - 18:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Dandomain webshop API med cURL eller SOAP

Hej

Er der nogen her som har erfaring med API modulet til dandomains webshops via PHP. Jeg har forsøgt at køre deres eksempler i dokumentationen og kan godt hente ordre ned, men har problemer med at opdatere fx ordrestatus eller complteorder. Her virker PHP eksemblerne i deres egen API dokumentation ikke. Der er således også to dokumentationsafsnit som i nogle tilfælde ikke stemmer overens.

Så helt grundlæggende vil jeg først bare høre om der er nogle som har arbejdet med API'en og kan få alle funktionerne til at køre? Jeg er ikke super god til settings i SOAP eller cURL, så den kan sigtens ligge der. Men i og med at der er lidt modstridende info i dokumentationen så virker det hele som om det er en halvfærdig løsning.

på forhånd tak
Avatar billede repox Seniormester
24. august 2014 - 21:29 #1
Har du nogle links til dokumentationen?
Avatar billede acement Nybegynder
25. august 2014 - 08:51 #2
Der er denne, http://4204807.shop51.dandomain.dk/admin/webapi/endpoints/v1_0/OrderService/help

jeg har key: 5d7062ae-c1f6-41bf-87f9-e2298b729908

Der er ydeligere en dokumentation inde i shop admin, men denne har forkerte endpoints i eksemplerne, men det skulle være overstående der er gældende ifølge deres support. Det er PUT metode funktionerne som jeg har problemer med at få igennem. Der ligger to test ordre i shoppen med id = 1 og 2.
Avatar billede acement Nybegynder
21. september 2014 - 18:51 #3
Deres dokumentation er nu opdateret så nu skulle deres eksempler virke.