Avatar billede Kast20 Seniormester
22. august 2014 - 18:59 Der er 1 kommentar

jQuery hjælp til Readmore.js plugin

Hej,

Er der én der kan forklare hvordan HTML'en skal se ud, ved brug af dette WordPress Plugin: http://jedfoster.com/Readmore.js/

En del af indholdet skal skjules, men kan ikke rigtig få det til at virke:

Skal være synlig fra start:

<p>Lorem Ipsum er ganske enkelt fyldtekst fra print- og typografiindustrien. Lorem Ipsum har været standard fyldtekst siden 1500-tallet, hvor en ukendt trykker sammensatte en tilfældig spalte for at trykke en bog til sammenligning af forskellige skrifttyper.</p>

Skal skjules bag ved "Read more" linket:

<p>Lorem Ipsum er ganske enkelt fyldtekst fra print- og typografiindustrien. Lorem Ipsum har været standard fyldtekst siden 1500-tallet, hvor en ukendt trykker sammensatte en tilfældig spalte for at trykke en bog til sammenligning af forskellige skrifttyper.</p>

Avatar billede conz Juniormester
22. august 2014 - 20:18 #1
Du kan se hvordan koden bag Demo-afsnittet på siden ser ud her (fra linje 127): https://github.com/jedfoster/Readmore.js/blob/master/demo.html

Men du sætter sådan set bare teksten inde i et <article>-tag, også klare den resten. Du kan så sætte, hvor meget du vil have vist før, ved at sætte MaxHeight enten i scriptet eller i css.