Avatar billede Frejaaa Nybegynder
23. august 2014 - 01:26 Der er 6 kommentarer

MIT KAMERA PÅ IPHONE VIRKER IKKE

Hej.
Jeg har været på en telt-tur, og da jeg kom hjem opførte min iPhone sig mærkeligt. Den gik meget i hak, og til sidst slukkede den af sig selv, og den var umulig at få gang i igen. Efter 2-3 timer virkede den igen, men der er bare et problem, det er at mit kamera ikke fungerer nu. Når jeg går ind på kamera, så er skærmen sort og man kan ikke gøre noget. Sådan er det også hvis jeg går ind på appen FaceTime eller snapchat. Det er en iPhone 5s, og den er ikke mere end 9 måneder gammel, så det er selvfølgelig super irriterende, for jeg elsker at tage billeder. Det skal selvfølgelig ikke udelukkes at der kan være kommet fugt ind, men den har aldrig gjordt det før, og der har ikke rigtig været mulighed for at der kunne komme fugt ind. Jeg har efterhånden forsøgt mig til lidt af hvert og søgt på nettet, men ingen af de foreslåede ting har hjulpet.

Jeg håber I vil svare/hjælpe :)
Hilsen Freja
Avatar billede Blueeyez Mester
23. august 2014 - 08:53 #1
Kommer jo an på hvad den er blevet udsat for.. Du nævner telt tur og dertil kan der jo ske meget med enhver iphone/smartphone

Jeg kunne foreslå dig at gå ned til forhandleren, men jeg frygter den har været fugtig/våd og hvis dette er tilfældet så vil apple afvise reperation og mig bekendt har de noget inde i deres enheder der kan sladre om det.

Du kan os prøve at åbne itunes på din pc, sætte usb kablet i pcen, slukke din iphone, holde hjem knappen nede og tilslutte den lightning kablet dette vil starte en nulstilling som er lidt bedre end normal nulstilling (alt du har på iphonen vil blive slettet så sørg for en backup!

Tvivler dog på det vil hjælpe, men man kan vel være heldig..
04. september 2018 - 18:20 #3
Jeg har en
04. september 2018 - 18:21 #4
Mit kamera på iPhone 5 er blevet skiftet 2 gange men det er stadig uskarpt, men nu bliver den helt overbelyst. Bagkameraet fingerer fint. Kan man gøre noget?
Avatar billede Slettet bruger
04. september 2018 - 19:21 #5
det kan godt skyldes et defekt batteri
04. september 2018 - 22:53 #6
Den er også lige skiftet og virker godt