Avatar billede Novicen2014 Praktikant
24. august 2014 - 07:44 Der er 1 kommentar

Tabte smartphones

Jeg har fået en særdeles dårlig og dyr vane med at tabe mine smartphones og inden for særdeles kort tid har jeg tabt 2 telefoner.

Først tabte jeg en LG, hvor selve glasskærmen gik lidt istykker, jeg kan dog fortsat tænde LG telefonen, men når jeg forsøger at trykke på tasterne sker der ingenting.

Derefter tabte jeg en Samsung, hvor selve glasset på skærmen ligeledes gik lidt istykker, men her føler jeg ikke, at jeg kan tænde den. Dvs der kan hverken komme et lille blå lys i det øverste venstre hjørne eller de 2 små lys nederst på hver side af Power knappen. Skærmen og lamper er helt døde, telefonen giver et svagt klik, når jeg forsøger at tænde den.

Jeg har forsøgt, at reset telefonen til factory settings ved at holde "Volume Up," "Home" og "Power" tasterne nede samtidigt. Hvor jeg kortvaringt fik lys i lampen i venstre øverste hjørne og mellem power, men det er kun sket en gang og kan ikke genskabes.

Er der nogen, som har en idé om, hvad der er i vejen med min Samsung Galaxy?

Jeg kan på sitet læse ord som ødelagt skærm, lcd, digitizer og touch, men hvad er symptomerne på ødelagt lcd og digitizer?

Passer det sammen med de symptomer, som jeg konstaterer? eller er der gået mere i stykker end skærmen?

Er det i teorien tilstrækkeligt at skifte skærm og touch på LG telefonen ? hvis altså at det kan "skilles fra" LCDén.
Avatar billede hubsan14 Praktikant
23. september 2014 - 18:44 #1
normalt burde der ikke ske meget når du taber en telefon andet end nogle skader uden på men det er muligt at noget inden i er gået løst tænker jeg, hvilken samsung har du?

jeg har selv en s5

har før tabt telefoner meget hårdt og der er kun forkommet skærm skader eller kant skader.