Avatar billede Widefelix Novice
25. august 2014 - 11:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvor meget koster det at få lavet en hjemmeside med online betaling?

Kære eksperter. Som overskriften siger,  hvor meget vil det koste at få lavet en hjemmeside med online betaling? Kontaktede et firma der vil have 15000 hvilket var lidt i overkanten i fohold til mit budge,  evt nogle af jer der kunne være interesserede?
Avatar billede agermose Nybegynder
25. august 2014 - 12:17 #1
det billigste er at få et webhotel et sted, installere Magento og en fornuftig skabelon fra templatemonster.com f.eks. og så en betalingsserver.

hos os ville det koste 1440 for webhotel, 1200 for betalingsserver inkl. standard install af magento og den skabelon du har købt. Modul til at koble vores betalingsserver og magento er gratis.

Men skal du have special design m.m. så koster det selvfølgelig mere. Det kommer jo helt an på hvad du vil og skal igang med.

Vi tager 500,- i timen for alt ekstra arbejde (ud over install altså)

alt ex moms. Og så skal du have en aftale med NETS. Det koster vist 1000-1500 årligt men check deres hjemmeside.

Med venlig hilsen
Jan Agermose
Conviator ApS
Avatar billede MOleO Praktikant
25. august 2014 - 14:10 #2
Har kun leget kort med siden, men weebly.com reklamer med det du søger...
Avatar billede Widefelix Novice
28. august 2014 - 21:00 #3
Tak for alle svarene, vi lærer vidst snart i programmering hvordan vi selv laver en flot hjemmeside, men læg et svar agermose, så er der point til begge :)