Avatar billede nu_igen Professor
25. august 2014 - 14:49 Der er 1 løsning

Opgradere til Mavericks - men hvad med bootcamp?

Hej
Jeg vil opgradere min iMac fra late 2009 med bootcamp version 3.2.0 fra Win XP til Win 7. Jeg ved at den kan køre 64-bit programmer.
Men jeg ved ikke, hvordan jeg griber sagen an. Jeg ved at jeg skal tage back-up af det jeg ønsker at gemme og at mit eksterne back-up
drev skal formateres sådan at det kan behandle både FAT og NTFS filer. Jeg ved at bootcamp skal opgraderes til 4.0 versionen for at kunne køre Win 7.
Men jeg ved ikke, hvor jeg starter. Tror at en ren install vil være bedst. Hertil skal jeg downloade Maverick på et 8 GB FAT formateret USB stick.Så langt, så godt, men hvad skal jeg starte med?
Jeg håber på at der er en iMac bruger, som har opskriften.
Med venlig hilsen
Ingeborg
Avatar billede nu_igen Professor
10. oktober 2014 - 17:09 #1
Ingen svar desværre