Avatar billede Sommer2014 Nybegynder
25. august 2014 - 15:26 Der er 4 kommentarer

Mermaid Ventura skærm

Jeg har en gammel computer og skærm, som jeg vil bruge, mens den nye computer skal til reparation.

Skærmen er en gammel Mermaid Ventura skærm, hvor stikket som skal i computeren er fastgjort til skærmen.

Jeg går også udfra, at skærmen skal have strøm. Jeg kan bare ikke se, hvor det skal ske fra.

Er der nogen som kan forklare det og evt. hvilket stik, som der skal bruges ?
Avatar billede Antlars Novice
25. august 2014 - 16:24 #1
Se her, den skal have 12V via omformer og jack-stik.
http://mermaid.eu/files/pdf/ventura19vga_us.pdf
Avatar billede Sommer2014 Nybegynder
28. august 2014 - 09:07 #2
Tak for dit svar Antlars.

Jeg forstår dit svar og note, således at jack-stikket skal side i bunden af skærmen.

Er der nogle specielle krav til omformeren?

Der ligger nemlig en bunke ledningerne og jeg forsøger at samle dem rigtigt.
Avatar billede Antlars Novice
28. august 2014 - 09:52 #3
Omformerspecifikationer:
Min: 45W
Spændingsområde på 12V siden: Min.10,8V - Typ.: 12 V - max.: 13,2 V
Midterben er +

Stikket: 2,5mm. DC Jack
Avatar billede Antlars Novice
04. september 2014 - 09:58 #4
Håber du fik strøm på din skærm.