Avatar billede Bocajnielsen Nybegynder
25. august 2014 - 21:34 Der er 2 kommentarer

Hvilket notes program, Mac?

Hej Eksperter!

Jeg står og mangler et kanon godt notesprogram til Mac. Noget ligesom onenote (windowsversionen- som jeg elsker) Men onenote til Mac opfylder slet ikk mine behov, da man ikke kan tegne.

Håber der er nogle der kan hjælpe! :-)

mvh. Jacob Nielsen.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
25. august 2014 - 22:35 #1
Før jeg selv kom igang med Onenote, snusede jeg en del til Evernote.
Jeg kender ingen af delene til MAC, men prøv selv at lure lidt på https://itunes.apple.com/us/app/evernote/id406056744?mt=12
Avatar billede Bocajnielsen Nybegynder
26. august 2014 - 16:15 #2
Tak, ville jeg kigge på! :-) Har haft det som app, men var ikke specielt imponeret :-)