Avatar billede GFB123 Nybegynder
25. august 2014 - 22:53 Der er 1 kommentar

Counter Strike Source Dedicated Server

Jeg har lavet en dedicated server. Men mine venner kan ikke joine den. Nogle der kan hjælpe?
Jeg har også fundet ud af at man kan lave noget så man kan slukke host pc'en uden serveren stopper. Nogle der kan hjælpe?

På forhånd tak
Avatar billede conz Juniormester
26. august 2014 - 17:13 #1
Du skal nok have sat port forwarding op på din router til din pc. Derudover har du sikkert ikke en fast IP, så det ville nok være smart at sætte en dynamisk dns op. Se om din router understøtter nogle native, fx noip.com

Jeg tror ikke, at du kan få en server, til at kører videre, hvis du slukker for maskinen, der hoster serveren. Det ville i hvert fald være noget underligt noget. Det kan tænkes, at Source har noget funktionalitet, til at overdrage serverrollen til en anden, men det kunne jeg ikke forestille mig virker helt fantastisk.