Avatar billede henrikhedemann Nybegynder
27. august 2014 - 07:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Underlige mail, der ikke kan afleveres

Vi har tre pc'er i husstanden, to der bliver brugt af ungerne og en til arbejdsbrug. Sagen er den, at jeg siden maj måned, pludselig har oplevet, at jeg i min indbakke får besked om, at beskeden kan ikke afleveres og det drejer sig om ca. 10-15 beskeder.  Vi har oplevet det 5-6 gange siden maj, så det sker ca. En gang om måneden. Det er hotmail adresser, der prøves sendt til. Jeg har haft kontaktet TDC som er vores udbydere, de mener vi har virus, men avg kan ikke finde noget. Er der nogen der har en ide om, hvad der kan gøres?

Hilsen Hedemann
Avatar billede claes57 Ekspert
27. august 2014 - 10:19 #1
Du kan prøve en af markedets bedste online viruskontroller.
http://housecall.trendmicro.com
Installer og kør på alle maskiner - vælger du den grundige, så tager det lang tid (lad den køre natten over).
Optimalt skal de to maskiner være slukkede med der køres på en. Når den er klarmeldt, så sluk den, og tænd og test næste. Når alle tre er kørt igennem, så er der frit slag. Og virus har ikke kunne hoppe rundt mellem maskinerne.

Men jeg har også haft problem med at sende til en hotmail. Jeg fik svar tilbage med beskrivelse gående på at adressen var blacklistet et sted på nettet pga spam/virus. Jeg sendte det svar til min udbyder (web10) og deres support fik rettet/afmeldt i listen. Det har noget at gøre med den pulje af brugere, som man kører sammen med og ikke nødvendigvis ens eget udstyr.
Avatar billede henrikhedemann Nybegynder
27. august 2014 - 16:55 #2
Det vil jeg giver mig i lag med snarest - tak for respons.

Hilsen Hedemann