Avatar billede rix Praktikant
27. august 2014 - 08:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Javascript upload til php må fejle et eller andet sted??

Jeg har lavet en chat som jeg ville tilføge mugligheden for at uploade billeder. indtil nu kun png.

i og med at det er en chat ville jeg gerne have det til at køre sådan at brugeren ikke skal skife side eller genindlæse en side og derfor fandt jeg på at bruge Javascript.

var form = new FormData();
form.append(document.prototype.getElementById("file").files[0]);

Og denne sender jeg afsted uden at bruge setRequestHeader

Problemet er at det virker på min localhost. der gemmer den billedet i fin tilstand
men så snart jeg skiftet til mit webhotel gik det galt.
Avatar billede rix Praktikant
27. august 2014 - 09:41 #1
Fejl fundet.

Så simpel at jeg har oprette mappen med de forkerte tilladelser :)
Avatar billede rix Praktikant
27. august 2014 - 09:41 #2
..