Avatar billede jakob27 Praktikant
27. august 2014 - 09:34 Der er 1 løsning

LG G2 kan ikke sende modtage MMS

Jeg har en LG G2 mobil og kan ikke længere sende/modtage MMS'er.

Når jeg modtager et billede kommer der kun et billede med en hvid ramme med et hvid bjerg inde i rammen og så er billedet trykket fra hinanden så det ligner det er delt på midten.

Når jeg forsøger at sende billeder kan jeg ikke vedhæftet billeder, først forsøger telefonen at ændre størrelse på billedett og så giver den denne besked. "Denne fil kan ikke vedhæftes"

MMS opsætningen er korrekt, jeg har ikke ændret noget i den siden den virkede. Jeg har tidligere haft problemet og nulstille telefonen, så virkede det igen, men jeg er ikke interesseret i at slette alt igen.
Håber i kan hjælpe.
Avatar billede jakob27 Praktikant
04. september 2014 - 09:02 #1
Fandt selv ud af det