Avatar billede den33 Nybegynder
27. august 2014 - 12:42 Der er 2 kommentarer

MDT: windows updates kommer ikke med når jeg capture

Jeg har en MDT 2012 kørenede.
Har pludselige opdaget at når jeg capture mit reference image, så tage den ikke mine windows updates med.

Når jeg så deploy mit Image bruger den 3 timer på at hente de updates de allerede burde være med.

Eller sagt på en anden måde, når jeg deployer, så kommer mine updates ikke med ud. Og efter som det er et capture Image MED updates på, så burde det jo også være med på det samme Image jeg deployer.
Det virker som om at sysprep sletter min updates historik, for den er helt tom når det nye image er deployet ud.

Er lidt på barbund her.?
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2014 - 14:01 #1
Jeg kender ikke det Microsoft program, men kender du dette fra Paragon?
http://www.paragon-software.com/home/br-free/
Avatar billede Slettet bruger
27. august 2014 - 14:07 #2
Ps. der er også den jeg selv har, men den koster 226 Kr. til gengæld klarer den den nye UEFI standart (GPT) som erstatter MBR, helt uden problemer. http://www.paragon-software.com/home/brh/index.html