Avatar billede sunelundhansen Nybegynder
27. august 2014 - 23:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Gruppe på facebook kan ikke søges i facebook-feltet

Hejsa,
Jeg har et problem med en facebook-gruppe jeg administrerer. Når jeg klikker ind på den åbne gruppe www.facebook.com/lejreforlivet kan jeg fint få den vist. Jeg kan også linke til den og komme ind og kigge selvom jeg ikke er logget på facebook.

Dog sker der INTET når jeg forsøger at søge den frem i facebook's søgefunktion, når jeg søger som ikke medlem.

På facebook's hjælpeside står der følgende:

Min side vises ikke i Facebooks søgeresultater.
Første gang, du opretter en side, kan det tage flere dage, før den vises i Facebooks søgeresultater. Hvis du oplever dette problem, og du har oprettet din side for over en uge siden, opfordrer vi dig til at fortælle os om det.

Kilde: https://www.facebook.com/help/487468894599804/

Gruppen har dog i midlertid været online i mere end en uge. Er der nogle der ved hvad dette skyldes????????

Jeg har forsøgt at kontakte facebook, men de svare ikke på de skriftlige henvendelser jeg har prøvet og de har desværre intet telefonnummer.
Avatar billede sunelundhansen Nybegynder
27. august 2014 - 23:51 #1
Jeg er blevet opmærksom på at det er en facebook-side og altså ikke en gruppe. Dette ændre dog ikke ved problemet og frustrationen i at der ikke kan søges på siden når man ikke allerede linker denne.
Avatar billede poko1 Ekspert
28. august 2014 - 07:23 #2
Avatar billede sunelundhansen Nybegynder
28. august 2014 - 08:23 #3
Mange mange tak :-) Beklager ulejligheden, men det har været et mysterium i snart to uger - og så lige når jeg skriver her virker det. Så tak for god karma!
Avatar billede poko1 Ekspert
28. august 2014 - 08:31 #4
Så læg lige selv et svar og accepter jeg samler ikke point! :-)

http://gratisupload.dk/vis_billede/702068/
Avatar billede sunelundhansen Nybegynder
28. august 2014 - 08:36 #5
Efter at have skrevet herinde og have ventet i næste to uger uden at gøre noget, blev siden søgbar af sig selv.