Avatar billede Slettet bruger
28. august 2014 - 00:10 Der er 1 løsning

Tastatur har skiftet rundt på FN knapperne eftet formatering fra win8 til win7

har en Packard Bell easynote te11hc-b8304g50mnks som kom med Windows 8 64bit. jeg har formateret harddisken og installeret Windows 7 64bit på den. gik så ind på Packard Bells hjemmeside for og finde drivere skrev SNIDet og valgte Windows 7 64bit fandt alle de drivere jeg sku bruge men FN knapperne virker ikke ordenligt selvom jeg har installeret launch manager. før ku man mute, skrue ned, og skrue op via knapper oven over numpaden,
og en masse andre ting ved og trykke fn+F1-F12. men det kan jeg ikke længere. jeg kan nu skrue op og ned for lyden ved og trykke på fn+ pil op eller ned og launch manager dukker op på skærmen og viser at jeg skruer op og ned og når jeg trykker på caps lock. forstår ikke hvad der kan være galt. har prøvet og opdatere BIOS har prøver og kontakte packard bell men de var sku ikke til meget hjælp. har også prøvet alle Windows versioner af launch manager til den her pc. er der nogen der kan sende mig keyboard driver fra Windows 8. ved ikke om det vil virke men forsøget værd
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2014 - 18:56 #1
Ingen har svaret.....