Avatar billede 300m Mester
28. august 2014 - 10:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mister netforbindelse?

Hej
Min Packard Bell desktop fra 2011 med win. 7 mister nu med jævne mellemrum netforbindelse. Efter 1 el. 2 genstarter kommer jeg så på igen. Har forsøgt at opdatere driver, men skulle have den sidste.
Har talt med support som bare siger at jeg skal køre en recovery med alt hvad det medfører :/ Nogen her der har et bud på en nemmere løsning?
På forhånd tak!
Avatar billede PrOz Nybegynder
28. august 2014 - 11:43 #1
når du siger mister netforbindelsen, mener du Trådløst eller Kabel?
Avatar billede PrOz Nybegynder
28. august 2014 - 11:53 #2
Du kan evt, prøve at slette dit netkort under enhedshåndtering, det installer sig selv efter en genstart, eller et par minutter efter netkortet er blevet slettet, derved tvinger du computeren til at systemboot dit netkort.. :)
Avatar billede 300m Mester
28. august 2014 - 12:33 #3
Den kører via router PrOz, men de andre bærbare mister aldrig forbindelsen...
Avatar billede PrOz Nybegynder
28. august 2014 - 13:35 #4
Prøv at slet netkortet på den computer det drejer sig om seom det ikke hjælper, derefter kan du evt, RESET din router, ikk kun genstart den, men RESET den eller har du prøvet det?
Avatar billede 300m Mester
28. august 2014 - 13:49 #5
Nu har jeg i første omgang prøvet at fjerne netkortet og genstarte så ser jeg lige an et par dage og vender tilbage....foreløbig tak!
Avatar billede 300m Mester
03. september 2014 - 09:52 #6
Så er jeg tilbage :)
At slette netkort virker desværre kun kortvarigt. Har også prøvet en reset at router. Det sker som oftes efter slumre/dvale.
Avatar billede 300m Mester
28. september 2014 - 12:44 #7
Ingen løsning...lukker