Avatar billede kamsch Novice
28. august 2014 - 11:18 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Indbygget batteri i Sony vaio VPCSB- serien

Er der en, som kan fortælle mig om det er muligt at fjerne batteriet fra pc'en?
Maskinen vil ikke starte og jeg har læst her på siden, i en anden tråd, at man kan forsøge at fjerne både strømstik og batteri.
Jeg kan bare ikke se hvor batteriet sidder.

På forhånd tak
Käthe M. Schmeltz
Avatar billede Antlars Novice
28. august 2014 - 12:00 #1
Det sidder under bunden. Se side 18 & 19

https://docs.sony.com/release/VPCSB1_VPCSC1_series.pdf
Avatar billede kamsch Novice
28. august 2014 - 12:29 #2
Tusind tak for hjælpen.

Mvh
Käthe
Avatar billede poko1 Ekspert
28. august 2014 - 14:40 #3
Skulle du så ikke have bedt Hjælperen om at lægge et svar så han kunne få de velfortjente point? :-(
http://gratisupload.dk/vis_billede/702068/
Avatar billede kamsch Novice
28. august 2014 - 15:21 #4
Tak fordi du sagde det:-). Det er meget længe siden jeg har søgt hjælp, og var noget i tvivl om det var rigtig det jeg gjorde da jeg gav point.
Er det så mig selv jeg har givet dem?

Det var bestemt ikke min mening at gøre det forkert.

Mvh
Käthe
Avatar billede kamsch Novice
28. august 2014 - 15:26 #5
Hej Antlars.

Jeg er ked af at jeg fjumrede med at give point. Det må du undskylde.
Vær rar at lægge et svar, så håber jeg at jeg gør det korrekt denne gang

Endnu engang tak for hjælpen

Mvh
Käthe
Avatar billede poko1 Ekspert
28. august 2014 - 15:32 #6
Der kan ikke længere anvendes svar i denne tråd!
Du er nød til at lave en ny tråd point til Antlars. medhenvisning til denne
http://www.eksperten.dk/spm/997291#reply_8148209
Avatar billede Antlars Novice
28. august 2014 - 15:37 #7
Det er bare i orden, -alle kan lave fejl.
Jeg kan desværre ikke lægge svar, da point er uddelt og tråden dermed låst.
Hav en fin dag.