Avatar billede Mark82 Praktikant
28. august 2014 - 12:01 Der er 4 kommentarer

Problem med php-script ved nogle forbindelser

Jeg har et problem med henblik på et php-script der køres på en webserver i Tyskland og har tidligere kørt igennem en server på one.com, hvor der var det samme problem.
Problemet består i at hvis jeg prøver at kører scriptet gennem en forbindelse via Telia mobildata, en Fiberlinje gennem globalConnect, en adsl-forbindelse gennem kjaergårdNettet, så virker det uden problemer.
Det virker ikke gennem TDC fiber, TDC mobildata eller en NiaNet fiber forbindelse.

Jeg kan ikke gennemskue hvorfor at der er så differentieret respons på at køre et php-script igennem forskellige udbydere, da det burde være nøjagtigt det samme.

Er der nogen der kan hjælpe mig med dette?
Avatar billede KHHP Juniormester
28. august 2014 - 12:34 #1
Som udgangspunkt burde der heller ikke være forskel, men det kommer jo helt an på hvad dit script gør.
Avatar billede Mark82 Praktikant
28. august 2014 - 12:37 #2
Det som scriptet gør, er at tage tekst og billeder fra en mysql-database, for så at lægge billederne i en zip-fil og et txt-dokument ved siden med teksten, og sætte det ned i en mappe på webserveren.
Avatar billede KHHP Juniormester
28. august 2014 - 15:21 #3
Ok. Ja så skulle der jo ikke være noget i vejen for at det burde virke hver gang.
Får du nogen fejl eller lignende de steder hvor du ikke for korrekt respons?
Avatar billede Mark82 Praktikant
28. august 2014 - 15:28 #4
Når at jeg prøver at kører scriptet fra de forbindelser der ikke virker, så får jeg via firefox en "Connection was reset" fejl og gennem chrome får jeg en "No Data Received".
Der går altid 10 sekunder, med undtagelse af få hundrededele sekunder, for fejlen at dukke op