Avatar billede Slettet bruger
28. august 2014 - 13:25 Der er 1 løsning

IE8 + dynamisk tilføjede elementer = pseudo-elementer?

Hej Alle,

Jeg arbejder på en JS SPA, som anvender knockout til data-binding. Derudover bruger jeg html5shiv til at tilføje support for HTML5 tags i IE8.

Statiske HTML5 elementer fungerer helt fint i IE8.

Mit problem er, at når jeg tilføjer html5 elementer dynamisk bliver elementet til en form for pseudo-tag i IE8, og opfører sig derfor ikke korrekt:

https://www.dropbox.com/s/6q4wqyky1igxmtg/Screenshot%202014-08-28%2013.17.39.png?dl=0

Er der nogle af jer der har en idé om, hvad dette skyldes, og hvad jeg kan gøre for at undgå dette?

Problemet opstår uagtet om jeg bruger html5shiv eller ej.

- Rasmus
Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2015 - 08:17 #1
Fandt ikke en god løsning. Lukker.