Avatar billede Widefelix Novice
28. august 2014 - 21:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Gode indstillinger til Obs

Hej eksperter, jeg er stødt på et mærkeligt problem. Jeg har programmet Obs da jeg tænkte jeg vil begynde at lave Youtube Videoer igen efter en rigtig lang pause. Der er så bare det at jeg sætter den til 45000 i bitrate, og i Cs:go ja Cs:go der lagger den helt vildt i videoen selv på medium indstillinger. Min ven prøvede at guide mig ned på 3000 og der kørte det stort set flydende i videoen, men kvaliteten i videoen... Den er virkelig dårlig. Ved ikke hvad jeg skal gøre så håber lidt på i har svaret.

Jeg har følgende specs:

Intel Core I5 4670k (ikke overclocked)

Corsair Vengeance 16 gb 1600mhz ram.

Samsung Evo ssd Basic 250 gb

Gigabyte Geforce Gtx 770 2 gb Windforce.
Avatar billede Widefelix Novice
30. august 2014 - 00:01 #1
h
Avatar billede jshforever Nybegynder
01. september 2014 - 23:00 #2
måske ville det her hjælpe dig ^ https://obsproject.com/estimator