Avatar billede Slettet bruger
29. august 2014 - 22:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

HP laptop - få den til at køre videre, når den klappes sammen

Når jeg klapper den sammen går den jo i dvale, som jo giver god mening.

MEN:
Jeg bruger en løs (stor) 13-9 skærm, og da tastaturet er skod har jeg købt et løst kvalitetstastatur.

Så jeg har faktisk ikke brug for at laptoppen står klappet op lige foran mig.

Jeg ville gerne kunne klappe den sammen og sætte den i fx vindueskarmen.

Kan man deaktivere klappe-sammen sensoren?

Hvis ja hvordan?

Det er en spritny HP HP15G041SO
Avatar billede poko1 Ekspert
29. august 2014 - 22:34 #1
Kontrolpanel\Alle elementer i Kontrolpanel\Strømstyring\Systemindstillinger
Vælg hvad tænd sluk knappen skal gøre
Avatar billede falster Ekspert
29. august 2014 - 22:38 #2
Ja nogenlunde som poko skriver. I de fleste Windowsversioner er der dog en indstilling, der specifikt angiver, hvad der skal ske, når låget lukkes.
Avatar billede poko1 Ekspert
29. august 2014 - 22:47 #3
Avatar billede Slettet bruger
27. september 2014 - 16:51 #4
>POKO1

Undskyld svartiden.

Tak for dit svar. Det virkede!

Som en ekstra bonus til dig følte jeg mig dum :-)

Respekt for en ekspert.

Smid et svar.
Avatar billede poko1 Ekspert
27. september 2014 - 19:52 #5
Samler ikke
Avatar billede Slettet bruger
28. september 2014 - 11:04 #6
ok