Avatar billede MOleO Praktikant
30. august 2014 - 08:51 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Efter opdatering forsvandt alle filer

Hej

Efter en opdatering og en genstart oplevede jeg dette...

Alle mine filer på skrivebordet var væk, samt hentede filer i dokumenter var slettet...

Jeg har ledt og søgt computeren igennem, men de er helt væk... Computeren fremstod som "ny" dog med samme baggrund, alle tidligere programmer var installeret...

Nogle der har oplevet ligende?

Heldigvis tager tager jeg jævnligt backup så skaden er minimal, men f%¤k hvor det træls...
Avatar billede larsen45 Juniormester
30. august 2014 - 08:59 #1
Det var godt du havde taget backup fornuftigt.
fremover kunne du også gøre det, at du så gemmer dine filer eller såkaldte dokumenter i skyen så forsvinder de aldrig, medmindre du selv sletter dem.
Avatar billede MOleO Praktikant
30. august 2014 - 09:15 #2
Det bliver nok også en sky fremover, men har bare lidt over 100gb data og nægter at betale mig fra det ;-)

Men total nederen at det kunne ske uden varsling... Men Microsoft har det jo med at overraske engang i mellem :-)
Avatar billede poko1 Ekspert
30. august 2014 - 09:36 #3
Har du sat den til at vise skjulte filer mapper og drev i Kontrolpanel mappevisning?
se også efter i mappen brugere at du ikke har en ny bruger og at dine filer så ikke ligger under en tidligere.
og se om du i stifinder under C: Drev findes en mappe med  navn Windows old!
Avatar billede MOleO Praktikant
30. august 2014 - 11:46 #4
Tror windows havde eksperimenteret lidt med mine bruger... Fandt ihvertfald alle filer inde i c:\bruger...

poko1 > Du hjælp gjorde jeg fandt løsningen, skriv his du vil have point...
Avatar billede poko1 Ekspert
30. august 2014 - 13:07 #5
Skriv selv et svar jeg samler ikke point
http://gratisupload.dk/vis_billede/702068/
Ps. se bort fra #1 Han skriver altid som svar! :-(
Avatar billede CESkovgaard Mester
04. september 2014 - 19:10 #6
Oplevede nøjagtigt det samme i dag (4/10). Filerne var ikke væk men 'gemt af vejen'. Selv med backup er det surt at skulle hen at finde alle programmer igen og installere dem igen. Jeg fandt dog heldigvis til sidst et enkelt gendannelsespunkt fra tidligt i august der virkede så jeg slap med at installere ret få programmer.
Avatar billede MOleO Praktikant
05. september 2014 - 19:19 #7
Havde lige sat det hele op igen hvorefter den så vælger at flytte filerne og gør min computer "ny" igen... Belastende...

CESkovgaard >>> Bruger du AVG antivirus? Kunne have en mistanke til denne?
Avatar billede MOleO Praktikant
27. september 2014 - 20:58 #8
Fand aldrig fejlen