Avatar billede NiklasNikNak Praktikant
30. august 2014 - 18:50 Der er 1 løsning

Søger app-udvikler

Hej app-eksperter :)

Jeg kan se andre har oprettet spørgsmål med samme emne tidligere, men nu prøver jeg lige selv alligevel.

Jeg har en idé til en app (som så mange andre, jeg ved det godt ;)), men har ingen viden om programmering, lancering osv, og ingen penge til projektet. Jeg har en idé jeg tror er god, og det er det.

Jeg søger derfor en udvikler med den erfaring/ekspertise jeg mangler, som også kan se potentiale, og tør lægge tid og energi i at tage en chance uden sikkerhed for profit. Dårligt udgangspunkt, det ved jeg også godt :)

Jeg har som sagt idéen, og har nogle tanker om hvordan den skal se ud, fungere osv, men selve udviklingen af dette bliver et samspil ml mig og udvikler, det bliver altså ikke nødvendigvis rent benarbejde for udvikler, men også en mulighed for at være kreativ :)

Vil helst ikke udpensle i detaljer her, det bliver mellem mig og den der vil lege med (hvis han/hun da findes). Men kort fortalt er det en relativt simpel app. den er tænkt som underholdning/tidfordriv for private brugere (det er ikke et spil fx, den kan bruges i alt fra 10 sekunder til flere timer, afhængig af hvor meget toget er forsinket, hvis det er det man bruger den til ;)), men har umiddelbart også potentiale til fx mindre "uformelle" markedsanalyser, meningsmålinger osv. ved ikke om den findes i forvejen, er ikke selv stødt på den endnu.

Jeg tænker at evt profit vil skulle deles ml mig og udvikler i en eller anden procentvis fordeling vi aftaler nærmere, og da udvikler jo lægger hovedparten af arbejdet er det selvfølgelig også denne der indkasserer hovedparten af gevinsten! Og ingen stress, idé-udvikling vil selvfølgelig kræve lidt koordinering ml os men selve programmeringen kan udvikler arbejde på når der er tid :)

Det blev så en lang tekst om en kort beskrivelse. Uddyber i et mere privat forum hvis nogle skulle være interesserede :)

Go' weekend
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2014 - 16:50 #1
Hej Niklas

Jeg er som sådan ikke app udvikler, men har arbejdet en del med HTML5, CSS3 og Javascript som man kan anvende til at lave en HTML App og så konvertere vha. Titanium ell PhoneGap.
Hvis du tror det vil være en mulighed vil jeg gerne snakke videre med dig omkring dit projekt.

Du kan fange mig på osj@device.dk

Vh
Ole Jørgensen