Avatar billede TwinMan83 Nybegynder
31. august 2014 - 11:05 Der er 2 kommentarer

Indendørs DVB-T Antenne?

Jeg skal have koblet en DVB-T antenne til mit TV da jeg har fået Boxer (tilkobles via Boxer TV modul).
Jeg bor i 8200 Aarhus i lejlighed og har derfor ikke mulighed for at montere en udendørs antenne.
Kan I anbefale en god antenne, som vil kunne fange masterne fra stueetagen, og bør jeg købe en aktiv antenne?
Avatar billede Antlars Novice
31. august 2014 - 11:28 #1
Hvis dit Boxer-modul (kort til at sætte i siden af TVét) er til HD, så skal du sørge for en særdeles god antenne (stærkt antennesignal), da du ellers vil få problemer med at skifte mellem de forskellige kanaler på dit TV.

-Jeg bor selv ca. 30km. syd for "Søsterhøj" og har Boxer med HD, men har trods antenneforstærker problemer med kanalskift. Hvis jeg så skifter til gl. modul (uden HD), så er der intet i vejen.

PS. Hvis den ikke vil åbne en kanal som du har på kortet,- så sluk TVét og start op på selve kanalen, så plejer kortet at åbne.
Avatar billede poko1 Ekspert
31. august 2014 - 13:47 #2