Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
31. august 2014 - 11:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Programmering af "proof of concept" prototype i iOS

Jeg vil gerne have programmeret en prototype af et koncept, jeg har arbejdet på et stykke tid.

Der skal laves en meget simpel app, der kunne følgende:

- Se hvor lang tid brugerens skærm har været de-aktiveret og vise det på skærmen, når skærmen igen aktiveres.

- Tælle sammen hvor lang tid brugeren i alt i en periode har haft sin skærm de-aktiveret.

Jeg kan enten betale et mindre symbolsk beløb for opgaven, eller give mulighed for at blive involveret i det fremtidige produkt.

Sig meget gerne til hvis ovenstående beskrivelse mangler uddybning.

Vh. Thomas
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
08. september 2014 - 19:57 #1
lukket
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
08. september 2014 - 19:57 #2
lukket