Avatar billede mcwagner Juniormester
01. september 2014 - 13:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

ny bærbar fra elgiganten

jeg har set at elgiganten at de har en lenovo z50-70 til 4444 http://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/barbar-computer/LE59423896/lenovo-ideapad-z50-70-15-6-barbar-computer-sort  Er den nået værd.Den skal bruges til at lave video radigering
Avatar billede Blueeyez Mester
01. september 2014 - 13:18 #1
Synes ikke den ser ud af meget.. Dens i7 er ikke er quad core. Der er 2 fysiske kerner på den.. Grafikkortet er i den helt lave ende og harddisken er sløv.. (Ssd er bedre) og så er der kun 3 usb porte hvoraf 2 er usb 3.. Burde minimum have 4 efter min mening..

Jeg den er god til studie hvis man kan nøjes med kort batteri tid ;-)
Avatar billede claes57 Ekspert
01. september 2014 - 13:46 #2
den nedsatte pris kunne så bruges på http://www.proshop.dk/Harddisk/Samsung-840-EVO-SSD-Laptop-500GB-2413908.html
så er der god plads og ssd, og redigering af video vil kører godt.
Avatar billede Blueeyez Mester
01. september 2014 - 14:24 #3
Så er der stadig dårlig cpu og grafikkort..
Avatar billede Blueeyez Mester
01. september 2014 - 14:24 #4
Og få usb porte...
Avatar billede mcwagner Juniormester
01. september 2014 - 15:20 #5
Hvad kunne jeg jeg så få istedet hvis det var
Avatar billede mcwagner Juniormester
02. september 2014 - 17:59 #6
Jeg takker for hjælpen. Jeg har købt modellen, og sat en ssd harddisk i på 750 gb som jeg havde på min stationære. Der var kæmpe forskel på hurtigheden, især i video redigering. Jeg har kørt en film fra bærbaren og over til fjernsynet, samtidig med at min kæreste brugte bærbaren imens, og ingen problemer i det. Spændende om der er brug for ekstra USB stikke senere hen, ligenu er der ingen der bliver brugt.