Avatar billede mieskjlarsen Nybegynder
01. september 2014 - 17:30 Der er 7 kommentarer

Microsoft kan ikke åbnes pga. et problem

Min microsoft office pakke er holdt op med at virke, og når jeg trykker på ikonet, siger den "Microsoft kan ikke åbnes pga. et problem", jeg ved, ikke hvad jeg skal gøre! Nogen der har nogle forslag? Jeg har prøvet at søge efter en opdatering, men det virker ikke.
Avatar billede claes57 Ekspert
01. september 2014 - 17:40 #1
I kontrolpanel, tilføj/fjern programmer kan du klikke på officepakken, og vælge reparer. Du skal nok have cd med prograpakken klar.
Avatar billede mieskjlarsen Nybegynder
01. september 2014 - 18:06 #2
Der får jeg et problem, da jeg ikke gar en cd. Jeg købte min office pakke over nettet, så jeg har kun koden. Tror du det er nok?
Avatar billede claes57 Ekspert
01. september 2014 - 18:16 #3
Så burde pakken have lavet en rep-mappe på maskinen - og hvis den er der stadig, så kan den reparere. Bare prøv.
Avatar billede claes57 Ekspert
01. september 2014 - 18:20 #4
Jeg har en mappe c:\MSOCache
Avatar billede mieskjlarsen Nybegynder
01. september 2014 - 18:45 #5
Jeg prøver så, tak. Har du også en macbook?
Avatar billede claes57 Ekspert
01. september 2014 - 19:05 #6
Jeg er på pc. Har ingen idé om, hvordan det ser ud på Mac.
Avatar billede Andershoegh Seniormester
20. september 2014 - 15:47 #7
Jeg var udsat for noget lign. på min Mac:

Fik det løst ved at simpelthen at geninstallere  office

Der hvor jeg har  koden er også et link til download af Office.

Ellers kan du vel  hente office der, hvor du gjorde, første gang du installerede den