Avatar billede per2edb Praktikant
01. september 2014 - 21:34 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Opstari i Hovedformen og ikke i Subformen

Jeg har en form med en subform

Der startes op i Subformens Hændelse VedAktuel
Jeg skal have den til at starte op i Hovedformens ved Åbning

Hvordan kan det laves?
Avatar billede mugs Novice
01. september 2014 - 21:49 #1
Har du prøvet at lave en makro der starter den ønskede form.

Makroen skal hedde autoexec. Når Access starter vil programmet lede efter denne makro, og findes den, vil de programmerede handlinger bliv udført.
Avatar billede per2edb Praktikant
01. september 2014 - 21:56 #2
Desværre er det ikke en løsning jeg kan bruge pga en menustruktur der styrer 65 forme. Derudover bruges autoexec i forvejen til hovedopstarten af menuerne.