Avatar billede PHpost Nybegynder
02. september 2014 - 14:37 Der er 1 kommentar

Mappen "Mine scanninger" kan ikke åbne når "documents" lægges ind i Libraries (dokuments)

Jeg har fået et mystisk problem. Kan ikke åbne mappen som jeg har kaldt Mine Scanninger. Kan åbne den i dos promt. Kan flytte den hvorefter den kan åbnes. Hvis jeg går ind i dokuments ved at gå på computer, user, dokuments, "mine scanninger" er der intet problem. HVis jeg går gennem Libraries, documents, går det ikke at åbne filen. Det er alene denne mappe som er problemet. Hvis jeg ændrer navnet er der igen ikke noget problem. Men problemet ligger i at jeg har flere programmer som sender scannede filer til denne mappe.
Libraries findes ved at åbne mappen på startlinjen i Win7. Finde libraries i venstre side ex. document, pictures, video, Music.
Altså mappen kan åbnes hvis det er som mappe i directories, men ikke som mappe i libraries. Kun hvis jeg ændrer navnet????
Win 7, ultimata, SP1
Avatar billede claes57 Ekspert
02. september 2014 - 15:19 #1
jeg vil gætte på, at efter du har omdøbt mappen, og så flytter skanners opsætning til at pege på den ny mappe (evt efter en enkelt skanning), så er den låst igen.