Avatar billede navoan Nybegynder
02. september 2014 - 17:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Win 8.1 Pro kan ikke finde min gamel harddisk

Hej

Jeg bruger Win 8.1 Pro og min ret gamle eksterne harddisk kan ikke oprette forbindelse til PCen..

http://i.imgur.com/kTZ2uzf.png

Får denne fejl besked, har været inde i disk håndtering og der ligger den heller ikke. Er harddisken virkelig så gammel at den ikke understøtter win 8.1? - Skal siges jeg ikke har brugt den i noget tid. Men den virker fint selvom jeg ikke har en Win 7 pc..

Er det muligt at få den til at blive vist?
Avatar billede poko1 Ekspert
02. september 2014 - 17:52 #1
Prøv lige dette
http://gupl.dk/713844/
Avatar billede aryan Nybegynder
09. september 2014 - 14:52 #2
Kan du se disken i Diskhåndtering under ComputerAdministration?
Avatar billede poko1 Ekspert
09. september 2014 - 15:02 #3
#2 Så ville navoan også kunne se den i enhedshåndteringen
Avatar billede navoan Nybegynder
09. september 2014 - 15:56 #4
#Nej det kan jeg ikke.
Avatar billede poko1 Ekspert
09. september 2014 - 16:03 #5
Hvilken størrelse Ekstern HDD ?? hvis det er en 2½" Så skal du muligvis bruge et USB Kabel med ekstra stik Et såkaldt Y kabel
Avatar billede navoan Nybegynder
31. januar 2015 - 13:59 #6
.