Avatar billede Chris123222 Nybegynder
02. september 2014 - 18:10 Der er 4 kommentarer

TDC Homebox hjælp!

Hej!

Jeg står i denne situation med en dårlig router efter min mening.. Når jeg tager en speedtest så har vi omkring de 8 megabit download
og 0,70 upload.. jeg er ikke tilfreds med det, men det kan jo også være fordi vi bor på landet eller så er det routeren.. Så måske kan i hjælpe mig med en ny router eller hjælpe mig med at få en del hurtigere net hvis muligt!

Tak
hilsen
Chris
Avatar billede claes57 Ekspert
02. september 2014 - 18:44 #1
det er vel tdc's problem. Hvilken hastighed har du købt og betaler for? Hvis det er mere end 10/1, så ville jeg klage til tdc.
Avatar billede Chris123222 Nybegynder
02. september 2014 - 18:52 #2
Hmm ja godt spørgsmål.. det er mine forældre der betaler eller så er det igennem deres arbejde kan ikke helt huske men kan lige finde ud af det
Avatar billede chalde Seniormester
02. september 2014 - 20:06 #3
Kablet eller trådløst?
Altid test med kabel.

Men ja, bor i langt fra nærmeste central, så er den målte hastighed ikke unormalt desværre.
Avatar billede leif Seniormester
04. september 2014 - 17:03 #4
Det lyder ikke forkert hvis det er en 10/1 forbindelse de har, men hvis det er igennem deres arbejde vil jeg få dem til at kontakte igennem de kanaler de skal og få TDC til at måle på den, problemet er at din måling skal være med Kabel og med 100% at der ikke foregår andet trafik på forbindelsen (Hentning af opdateringer osv.)