Avatar billede hathor Nybegynder
03. september 2014 - 09:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Western Digital TV Live Media Player og Android app

Mit spørgsmål går på denne problemstilling:

Jeg vil gerne opbevare Western Digital TV Live Media Player (WDBGXT0000NBK-EESN) inde i et skab. Dette betyder, jeg ikke kan bruge IR fjernbetjeningen der medfølger. Det er essentielt at jeg kan betjene Western Digital TV Live Media Player (WDBGXT0000NBK-EESN) uden at skulle åbne lågerne på skabet for at kunne bruge fjernbetjeningen.
Kan jeg via WIFI og en app på min Android telefon eller tablet browse mine delte filer på min bærbare der afvikler Windows 7, og via Android app'en vælge, hvilken fil der skal afspilles OG vil jeg være i stand til at loade subs i SRT format via app'en?

Dette er den eneste funktionalitet jeg ønsker. Hvis ikke Western Digital TV Live Media Player (WDBGXT0000NBK-EESN) har denne funktionalitet, findes den så i andre produkter?

Jeg håber, der sidder nogen med et svar her. Tak fordi du læste så langt.
Avatar billede Blandy Praktikant
03. september 2014 - 11:29 #1
Wd tv live's app funger som en fjernbetjening som virker over wifi. Så det kan du sagtens gøre. Du skal stadig browse via WD'en på skærmen, du kan ikke gøre det via app'en.

Sub's som er hentet seperat, skal bare hedde det samme som selve film filen. så bliver den automatisk indlæst sammen med filmen når den startes. SRT filen skal selvøfølgelig ligge på samme lokation som film filen.
Avatar billede hathor Nybegynder
04. juli 2015 - 09:27 #2
Lukker